18 And life

Lov, Lov, Lov !!   Ja så är det faktist och i morgon kväll drar jag till Finland. Det faktum att det är 3 dagar kvar till julafton och jag är klar med bara en julklapp stressar inte ens  =)

Skolavslutningen var intressant, vår rektor glädjedöderskan Nr 1 gjorde ett prima jobb å ta död på julglädjen i aulan men thank god så slapp vi höra hennes satans jul-rim i år.
Sen hade vi två Michel Jackson medlyn med dans var av de ena var allmänt komiskt (bambi på is)  och det andra urtjatat.
 Fick även höra en mycket intressant version av gnarls barkleys Crazy, vet inte tjejen har säkert talang men det lät inte bra iallafall. våra sköna lärare klädde ut sej till tomtar och sjöng Born to be wild. Och större delen av skolan stod å söp innan kl 10. Julmysigt !

En spångamacka senare kan jag ärligt säga, jag är mätt, nöjd och glad... och trött ska ta en tupplur.

Nu är det bara 6 MÅNADER KVAR !!


Kommentarer
Postat av: Sanna

You have no clue om hur efter du ligger...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback