Just a girl

Helgen var intressant, Sofie e hemma igen vilket innebar party och sån som jag är så bangar jag ju inte.

Låt oss säga så här jag vakna upp igår runt 11och det första jag tänkte var "E jag hemma, hur kom jag hem ?" detta i sin tur leder ju till att jag inser att min mobil är borta,  det var den tydligen inte den hade bara gömmt sig men iallafall.
Såg sedan Nothing hill söt film brukade vara en favorit.  "I'm just a girl, standing infront of a boy asking him to love me.."


Dagen till ära har jag vart hemma och städat, mitt nya badrums skåp verkar vilja välta på mej hela tiden så får tvinga pappa att ta med sig skruvdragare och borrmaskin och fixa biffen.

Ska hem till Backlura idag Mammish kräver att jag kommer dit och är social så då får jag väll offra mig ska tydligen bäramed mej 5kilo hantlar till lillebrur också (tss som att han använder dom...)

Ser förövrigt ifrån mitt fönster att det är antingen är ett tuntlager snö på taket till huset mittemot eller ett tjocktlager frost kanske det är.  Måste ut och undersöka saken närmare, lite promenad vore fresh.
 
Var e vintern?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Poängen är ju den att det inte är så att du inte bangar, utan att du är så desperat, efter vad kan man ju aldrig fråga sig.. :)

Postat av: mini

Tss men med tantke på att du e mitt främsta fest sällskap e du väll lika desperat =)

2006-12-19 @ 12:07:35
URL: http://miniliten.blogg.se
Postat av: Sanna

Knappast, bara du som inte klarar dig utan mitt sällskap..

2006-12-19 @ 14:56:14
URL: http://sannaz.webblogg.se/
Postat av: mini

får det dej å må bättre så varsågood :)

2006-12-19 @ 22:11:06
URL: http://miniliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback