Mörkt ute

Jag vet inte hur det är med er, men torsdagar är alltid så trötta dagar.  Trotts det så var det lång dag i skolan och shopping på ikea.
Nu när jag kom hem har saker och ting ljusnat för mej och ju mer jag ser på det desto surare blir jag, jag har lust och skrika och sen bara låta allt eka bort, allt för nått jag visste inte fanns och har vetat lääänge. Men som med endel annat så blir saker tydligare särskillt när det är mörkt ute.

Att turen aldrig varit på min sida är ju knappast någon nyhet och med tanke på hur bisarr dagen varit så hör det här bara till.
Kronan på verket är ju att jag precis ramlade ur sängen och knät small i trappan rätt hårt

Mr. Hellström säjjer det nog bättre än vad jag kan:

  "Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam
Och alla vill ju ha dig nu
Dom har ju väntat på det här "

Kanske inte världens mest sammanhängande text men jag e trött och för tillfället så räcker det med att jag förstår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback