Söndag

De senaste 3 timmarna har jag gjort läxor, jag tror inte någon inser vilken grej det är att jag lyckats sitta still i 3 timmar och göra läxor hemma! Det är nog första gången.
Tyvärr är jag långt ifrån klar, vad tänkte jag när jag tog på mig att skriva om ryssland och dessutom rysslands ekonomi ?!
Ett jävla kaos är vad det är och desutom har varit ca 100 år det är mutor hit och mutor dit och fattig dom å skumma politiker. Förvirringen är total men jag måste bli klar med det idag för från och med imorgon ska jag skriva mitt projektarbete som ska vara inlämnat på torsdag.
 
Men nu är det inte långt kvar tills lovet och nyår.
Allt som behövs nu är lite snö så det kunde kännas lite mysigt plus att snö gör allt fint, allt ser så rent och nytt ut. Eller iallafall tills det blir stads-slask men man kan ju njuta av den korta stunden iallafall, om det nu kunde se till och snöa alltså.

Snö till folket (till mej ) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback