Fjäderfä

Påsk middag hos mor och shoppingtur på Barkarby outlet.

Shoppingen var ju inte så avancerad direkt, men Björn Borg butiken blev iaf gårdagens offer. Känns alltid bra när man får nya undies som är lite bättre kvalitet på än HMs, och dessutom kostar typ lika mycket och är skönare... Jag är nöjd.

Hahah ajuste ! köpte en ansikts skrubb i går som kommer från frankrike, extremt B-märke. Men iaf så jag läser användningsbeskrivningen och om det varit en myt att fransmän är dåliga på engelska så kanske det här övertygar.
 "USE IN WET FACE, SCRUB GENTLY (DON'T SQUEEZE THE BALLS!) haha jag lovar precis så stod det ! Vadå squeeze the balls lixom?

Sen var det bara middag och film.... min gårdag är sumerad

image58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback