For the greater good

Ja, nu är jag tillbaka i skolan.

Åkte hem och sov nån timme på dagen, inte fel alls måste jag säga svårt och knäcka en liten nap faktist. Dessutom sken solen när jag vaknade, det var liksom en andra chans att starta dagen.

På vägen hem så stod jag och väntde på bussen och oj va het kille som stod och vänta på samma buss.
Jag blir aningen oroad över hur jag favoriserar skejtare och fotbolls spelare
.
Hetaste killen idag,(troligen för i morgon med) total skejtar stil och man lixom kunde inte låta bli att titta. Sjukt snygga skor också. Och keps självklart. Jag dras till killar med keps, fetish?

Undrar hur gammal han var, kan inte varit mycket äldre lika gammal eller nått år äldre.

Jaja det var iallafall trevligt, jag tycker om att titta på folk.. Sitta på tuben och titta på alla människor, jag gillar sånt. Speciellt om det ser bra ut ;)

Nu sitter jag iallafall här och väntar på min vän som jag ska träna med om några timmar.
Min mentor bad mej nyss vara med och bestämma inredningen i vår del av skolan. Jag kan ha nämnt att jag funderade på att bli inredningsarkitekt . Så nu fick jag heders uppdrag haha.

Det kom dessutom också nyss en kille i skolan fram och frågade mig vad penetrerat betyder. Jag ger snart upp helt på den här skolan.

Smile



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback