Fy på mig

Har varit så dålig på att blogga den är veckan. Men jag skyller på påsklovet.

Känns inte som jag har vart hemma något alls nästan, men nu idag äntligen, efter lite shopping så har jag hittat hem.

Ska ifs bara käka, föra och göra mig partyklar sen så får vi se när jag kommer hem nästa gång *blink* . Tydligen är kvällens mål en indieklubb på söder, why not? Jag är på iallafall !

Känner att shopping har varit temat i min vecka och jag ska göra värsta grejjen över en sak.

Ni förstår Topshop i nya shoppingcentrat souk, sauk eller va det nu hette (gamla debenhams) har en avdelning som heter Petite. Är det UNDERBART?
Jaaa! Fatta äntligen en avdelning för alla oss små, som faktist gilalr kläder men har en petite kropp! Jag är så lycklig ska göra det till min nya favorit grej i shopping sammanhang!

Jaja nu så ska jag käka sen ska saker fixas, återkommer senare.

Smile




Kommentarer
Postat av: Sanna

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback