Ja men visst!

Helgen har varit kortast i världen men jag hade riktigt kul!

Fredagen tog en mycket oväntad vändning och helt plöttsligt sitter man vid en brasa i Åkersberga, haha knäckte killarna på prickskytte med luftgevär och kom hem med smälta skosulor. Det är ju alltid nått.

Vaknar lördagmorgon tidigt och måste ta mig till jobbet, inte direkt bakis men väldigt trött.

kvällen är mini fest hos Jojje och det var trevligt, upptäcker dock runt ca klockan 2 att jag måste dra hem om jag ska orka ta mig upp på morgonen och får lite brottom hemmåt.
Blev upplockad av en mycket snäll busschaufför som körde buss som igentligen var ur trafik men körde mej till tuben så jag tog mej hem. Borde finnas fler sånna människor om man frågar mig.

Låt oss säga att vakna runt 8 i morse var inte lätt och att vara gympalärare till 3 åringar är inte nådigt när man är i det skicket jag var. Det var bara att gå och lägga sig igen när jag kom hem.

Har fått en "vip inbjudan" till nån 20års fest för Hard Rock café, kan inte komma fram till vart jag skrivit in min mail för att få den men, men ..

Smile


image64


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback