Popoffer?

Jag tror jag trillar ur sängen.. Slash som popoffer?

Är min hjälte en sell out precis som Mr. Rose?
Det här är inte
rock! Det här är inte metall! Slash är Rock, Slash är metal ! Han ska inte stå och vagga bakom Paulina Rubio!
Det här går inte, borde jag gråta?

Nikki Sixx har tilloch med intygat i "the dirt", att slash är Rock n Roll ..why the Fuck gör han i popvideor?!
Varför vill dom ha kedjerökande, alkoholister som tidgare haft heroin och painkillers som favorit droger i en popvideo?
Så många frågor, varför just latinopop? Beror det på att han har fru och barn som han vill synas i mer barn vänliga sammanhang?

Min idol, Min enda "groupie" kärlek....
Hans underbara gitarrspelande i bubbelgumms pop, sån slöseri på talang?
Vad kommer näst schlagerfestivalen? Velvet revolver drar inte tillräckligt med cash?
Supit bort alla royalties? Slut på andra erbjudanden att uppträda? Vad har hänt? NÅGON SNÄLLA SVARA

Min bild av den ultimata rock n' roll mannen är förstörd.

Gå bort från ljuset !! tillbaka till den mörka sidan snälla!

" If there's one genetic trait that disqualifies a man from being able to rock, it's curly hair. No body cool has curly hair .-. the only exeptions are  Ian Hunter from Mott and hoople, whos hair is more tangeled than curly, and Slash but his hair is fuzzy an thats cool" // Nikki Sixx


image57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback