A nother day

Tisdagar är brutala.

Mitt schema är hemskt jag börjar kl 08.00 å slutar kl 18.00, fast idag så skippade jag hela den grejjen. Ramla in i skolan runt 13 och slutade en å en halv timme senare...

Var lika bra att sova ut, känns som jag inte gör det tillräckligt ofta längre.

Helgen var prima. Vi hade en fredag som sluta på claras och  jag med plastkort i högsta hugg så det lider min budget av denna vecka, men kul hade jag haha..
lördag var fest hos Maria, fett läskigt med alla backlura barn. Undrar om jag någonsin kommer vara bekväm med alla Hässelby barn? Helgen var prima iallafall.

Mycket annat har hänt också, och jag har inte bloggat dels för bloggen har legat nere och för jag inte har haft tid.

Men det är saker som är onödiga att skriva om iallafall. Tyvärr är inte allt jätte luddiga små rosakaniner som studsar runt på ett stort rosa moln och är lyckliga.

haha lite osammanhängande men endå.

Hemma hos pappa har dom adopterat en ny katt, av nått skäl har katterna hemma hos pappa en tendens att dö innom ett halvår.

Ifs var dom förra typ över 10 år och båda var sjuka så det kan ha med saken å göra. Men nu finns det en ny katt där, en Fläckis (vem fan döper en katt till fläckis, den e ju inte ens fläckig !) fast jag nu döpt om den till Wednesday. Så den klarar sig.

Ajaaa sånt är livet ,nu längtar jag mest till sommaren och vill sluta skolan.

Nu kallar Mtv.

Smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback