Be my valentine..

Jag har snart målat klart första lagret på andra väggen (ska bara måla 2 väggar) och det ser sjukt bra ut ! första väggen e helt klar.

Har VH1 på i bakgrunden och det börjar helt klart bli nya favvo kanalen..

Just nu är det en live inspelning av
Guns n roses som spelar "civil war" och det knyter sig så där härligt i magen när dom visar slash. Jag ÄLSKAR Slash!

Axl är ju inte fel, men Slash är den som jag skulle lämna vilken hel het, rik, perfekt man för närsom helst.

Och som han spelar gitarr , jävla GUD e han!  Han e min dröm man helt klart.
Lite udda med tanke på att han ses som en avdankad ex heroinist med fult hår å dålig klädsmak av de flesta i min ålder. Om dom ens vet vem han är dvs...  

Dessutom är han kanske inte världens mest vältränade sexsymbol längre heller men skulle ju verkligen inte bangat på han när han var i sin prime för typ 15 år sen   *ler drömmande.

Fast han är faktist yngre än både Johhny Depp och Brad pitt och det finns ju hur många små tjejjer som helst som dregglar över dom eller hur?

Själv gillar jag inte de där me prettyboys. Perfekt är tråkigt. Heldre en avdankad rocksjärna än Mr.Pitt om du frågar mig ! 

Kan verka wierd men sånt är livet...

Smile!


 slash



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback