Februari vinter

http://www.e24.se/dynamiskt/bostadsmarknaden/did_14675499.asp


Läste den där artieln och kännde att det var lite sjukt nästan... 940 000 kr för 9 kvm ett skämt?

Dessutom förklarars det med att det ligger centralt. 
Här e grejjen jag bor på 24kvm för den lägenheten (som förövrigt inte är min, jag bara bor där) betalades mer än 100 000 mindre och med tanke på att jag kan ta mig till Kungsholmen på 10min så anser jag att den oxå ligger centralt.

Dessutom har jag lyxen av att höra matcherna på Råsunda bara genom att öppna fönstret. *blink*

Det där e bara löjligt för en central övernattnings lägenhet... jag menar hur ska unga kuna köpa eget utan att skuldsätta sig för en mille lixom? Och då bo på typ 9kvm ? Jag tycker 24kvm är rätt trångt eller lagom men smått, men att då ta en tredjedel av den lägenheten?..

Ehh det är nog ett skämt. Sanna gör nog rätt i att sattsa på Lule tror jag.

Det snöar föresten fortfarande ute och i skolan tror dom att eleverna är pingviner som inte beöver värme.

vinter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback