Kiss me deadly

Jag kom äntligen på mina nyårslöften. Tänker inte avslöja dom för skulle jag misslyckas, (vilket jag gör för det mesta) så behöver inta folk minnas eller veta det *blink*.

Allt kommer fixa sig, dessutom äger jag numera en skjorta nått jag inte haft förut, så jag känner mej lite små vuxen och så har jag nu mera ett ica konto. Oh YEAH vuxen poäng till Mini !

Jag har också Kommit fram till att rockstar supernova är ett helt splended program och värt att se på bara för
Tommy Lee är med, finns annat bra med det men vad jag försöker säga att Idol kan känna sig besegrade.. Tommy Lee knäcker alla i hela idol juryn och han är het.. så är det bara .


Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är ungefär lika tråkig som, som.. som en påse bajsilajs..

2007-01-10 @ 14:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback