Ny tid, Ny strid

Det säger väll allt i gentligen.. NYÅR VAR KAOS ! Vem tar med sig ett knogjärn till en hemma fest?

Fick se sidor av människor som man undrar lite över men men nyår är alltid nyår..

Idag spenderades med Sanna å hennes OC-dvdbox. Mycket trevligt, lite väl mycket oc på en gång men annars trevligt.

Vad mer kan man säga 2007 är här och 2006 gick så snabbt att jag knappt minns det men jag minns dom bra sakerna så, no worries det är det som räknas.

Förresten! Jag tror jag kan ha skapat ett nytt ord (uttryck) nämligen Tolva, eller att tolva. Att tolva någon är att kyssa nån på tolvslaget. 
Känner mej lite stolt faktiskt . Hihi så eventuellt var det här ni hörde det först, eller igentligen var det den 31 december kanske.. hmm måste forska i om det här ordet använts förut..

Man brukar ju säga gott nytt år såååå..

GOTT NYTT ÅR .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback