Online

Så där ja, tillbaka från blogg koman och dags att berätta lite om sista tiden. 

Förutom
att jag haft lov har jag faktist lyckats jobba lite, troligen roligaste jobbet jag haft i hela mitt liv. Jag jobbade på "Disney on ice" och sålde sockervadd..
Sjukt jobbigt men så kul att det spela ingen roll.
Dessutom träffa man så mycket nya människor (raggning i hög grad), ååå hade lätt följt med på deras turne ju.
Liten dos surferboy varge dag skulle inte skada, inte stor dos heller för den delen .

Skolan har ju börjat igen och utvilad är jag ju knappast och av nått skäl har vi 4 inlämmningar den närmsta veckan så det är fullt upp här ju.
Känns som det är dags att vårstäda lite här hemma men det kanske kan vänta till senare.

Pratade förresten me två ur min klass på vägen hem och det verkar som skolan fixar en slutskiva, något som vart oklart ett tag..

Schizofreni redovisningen verkade dessutom gått bra, så jag köpte disney mineral vatten på vägren hem och en bulle för att belöna mej själv haha (När började disney göra mineralvatten ?)

Smile !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback