The day before today

Gårdagen var en av de bästa dagarna på länge.



Jag och Malin gled igenom stan och jag hittade årets rea-fynd. Var lite orolig där ett tag att jag inte skulle hitta nått i år men där var den, min nya Vår/sommar jacka lika underbar som i höstas.

UrbanOutfitters reavägg hängde min underbara jacka å priset var ju inget, fjolliga 300 mot dom 950 den kostade i höstas. Så min lycka var gjord och nu längtar jag bara efter våren så den kan invigas. Helst sån vår att man kan ha vår mössa till den.

Kvällen fortsatte med förkrök hos Sanna och sedan vidare till Claras, för att stå i kö en halvtimme och komma in 2 minuter innan inträdet kör igång...

Men jag va grymt taggad å hade hel kul tyvärr tog kvällen slut vid 1, trotts ett desperat försök på efterfest. Det enda som var bra med den "efterfesten" var att de var 200 meter hem vilket borde ge en ganska bra bild av läget. Runt halv 3 var jag hemma å kvällen var slut.

Den här dagen har präglats av en seghet och lätt huvudvärk. Fast inte bakfylle huvudvärk utan hunger huvudvärk. DVS den gick över efter jag käkat. kom tillbaka när jag blev hungrig osv..

I morgon är det sovmorgon som gäller, vilket innebär att jag kanske första gången på läänge kommer på första lektionen en måndag...  

Grattis Maria som fyller år idag också !


Smile
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback