för sjuttioelfte gången

Jag har äntligen skrivit om cv:t och personliga brevet igen. Vet inte hur många gånger jag gjort det.

Det här med att hitta jobb är inte nån enkel grej, visst jag blir anklagad för att vara kräsen men seriöst jag som telefonförsäljare?  Holy shit liksom sitta still och ringa folk som lägger på  i mitt öra. Kan inte ens tänka mig att sitta still när jag pratar telefon hemma skulle jag kunna göra det annars ... mycket tveksamt. 

Och det kan väll inte vara så konstigt att jag vill jobba med nått där jag kan trivas och inte bara jobba där tills jag hittar nått bättre?

Känner föresten att det är så fint väder ute nu att jag dör, om jag hade en balkong i lägenheten asså jag skulle bo där ute nu. tror jag ska gå på en promenad om en liten stund faktist.

Nej nu ska jag tracka någon så jag får sällskap ut en stund

Smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback