I'm Back !

Okej ja har varit hemma nu i snart 2 veckor sen italien men jag har inte haft nått jätte bra att skriva direkt, börjar kännas så tråkigt att bara berätta om vad jag gjort. Dagbok har aldrig varit  riktigt min grej :) 

Men om ni inte varit på Sardinien så åk dit perfekt blandning av shopping och strand. dessutom mycket mysigare än fastlandet.

Jaja nu till nått helt annat, nämligen den totalt odugliga läkaren som skrev ut en 10 dagars kur av penicilin till mig och inte ens kollade att medicinen han skrev ut inte ens räcker i 10 dagar ! Ett skämt eller?
Jaaa. Han viste inte ens vad en brännmanet var, jag förklarade i typ 10 minuter att det är ett giftigt vatten djur som "bränner" när man kommer åt dom. Aja hoppas det läker bra endå efter bara en 7 dagars kur.

Kanske inte världens mest happy inlägg men det kommer jag laddar :)

Såg föresten en man idag som var klädd i svart kilt och aik tröja, haha  där har ni personlig stil. Snacka om att njuta av sommar värmen ;)

Smile

image79


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback