Jag vill också få en klocka..

Seriöst film tittande i kväll. Hajar som hajar extremt underskattad film, och john tucker must die .

Den sist nämda filmen
gav mig ärr på näthinnan när det kommer till basketspelare, jag kommer nog aldrig kunna se dom på samma sätt igen ;)

Hajar som hajar var skönaste filmen jag sett på länge jag älskar fjolliga barnfilmer med dålig humor. Jag förstår inte poängen i att se på film om den ska skrämma mig eller på något sätt göra mig nedstämd.

HUMOR ska det vara jag ska vara glad och kunna skratta åt filmen efteråt. Självklart så ser jag ju faktist på andra filmer också men det är just såna här menings lösa som jag verkligen ÄLSKAR! 

Haha aa var iallafall kul är hemma hos  Ms.Jameson (om någon skulle undra) ska sluta skriva nu.

Smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback