Närmaste veckan

Ja i morgon bär det av ut till landet igen. ska vara där fram till på fredag tror jag eller man vet aldrig.

Hur som helst så har min pappa redan planerat min vecka och jag tänkte dela med mig av listan på slavarbete som ska utföras.

1. Måla klart i Lilla rummet
2. Måla lillstugans hall och ena sovrum
3. Måla taket i lillstugans andra sovrum
4. Mura och spackla nått (minns inte vad)
5. Måla Lilla lillstugans tak och väggar.
6. Lilla hallen ska också målas.
7. möblera (den delen gillar jag mest för jag får nog åka till ikea då)

Det roliga är att detta ska göras på 4 dagar. Så snälla skratta med mej :) 

Smile

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag väntar på uppdatering raring ;)

Postat av: Michaela

väntar väntar väntaaaaaaaaaar

2008-01-20 @ 13:44:48
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback