Amazing

Studentmössa [x]
Studentskor [x]
Studentklänning [x]
Bubbel [x]
Flak [x]
Biljett slutskiva [x]

Vad gör man nu då? bara väntar?

Behöver jag nått mer ?  Har jag glömt något?

I morgon
tar Louie studenten, även Kramberg. Så det blir en dag med utspring. och stå och känna av den härligaste stämmningen jag kan tänka mig just nu.

Vår student lunch idag var trevlig. Studie rektorn kommer nog aldrig glömma "finska ligan" haha gosh, vi har plågat skol ledningen i 3 år och nu slutar vi. Jag tror han kommer sakna oss haha...

Fattar inte att jag kommer sluta om 3 ynkliga dagar.  Eller snart 2 till och med känns overkligt.

Jag har ju inte ens jobb än. Kom igen nu mina läsare (jag ser att ni finns )  tipsa mig om jobb!


SMILE

image75

Kommentarer
Postat av: Anonym

WWW.RENERIET.SE

2007-06-05 @ 09:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback