picnic

Sjukt att endel inte bara kan varva ner.

Haha har ju aldrig varit
något problem för mig måste jag säga, haha lite lat kanske.

Vet inte men jag har inge lust att hänga på "hemma plan" när Råsunda imorgon kommer invaderas av diverse bönder, barnfamiljer och drägg kanske några andra också som tycker det är kul och se sverige- island. Har någon annan än jag tänkt på att dessa landskamper lockar mycket udda folk.

Det är tydligen helt uppbokat vilket får mig att inse att det kommer vara över 30.000 människor.  Undrar hur många plattser dom sålt för råsunda tar ju typ 37000 människor har jag för mig....

I allmänhet kommer det vara välbefolkat i solna och då känns det som en perfekt stund att dra till någon avlägsnare klippa och ha picninc eller bara hänga. Mina vänner värkar lite opå dock ska kolla det med några till men annars gör jag det själv tror jag. Det finns en tendens hos folk att börja hänga i lekparken precis utan för mitt hus  och fjoll föra med "grabbarna" vilket känns lite patetiskt när de e 40+ are i sverige tröjjor och ölmage. så... bort var det.

Undrar föresten om något kommer vara öppet i centrum ....

Jaja dags att sova kanske.. är sjukt trött.

Smile

 
image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback