Stekholm eller nått...

2 utspring och en bjudning senare kan jag meddela att jag är proppmätt och min näsa e röd.

Det börjar med utspring vid Matheuskyrkan kl är halv ett och solen steker, efter att vinkat av vår älskade vän på flaket, tog vi oss ( jag och mina vänner, fortfarande inte schizo) till didaktus och Jossans utspring. Ännu en gång stekande värme. Det låter som jag klagar men det gör jag inte jag älskar det.

Fixa lite oväntade ärenden och promenera till Louie för mottagning av bästa sort haha. Kul sällskap och god mat.
Så vad mer kan jag säga. Världens bästa bugg-show till arvingarnas-Elouise haha.

Ligger hemma nu och är sjukt trött, men jag älskar detta väder jag bara längtar till i torsdag då jag själv får hoppa på flaket.

Mer sol åt folket !

image76


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback