Tvättupplevelse!

JA! Jag har äntligen tvättat hade bara ett par rena panties kvar så de var på tiden.

Jag fick ju ingen tvätt tid i tvättstugan här hemma så det var bara att dra  mina fyra säckar med tvätt till tvättstugan hos pappa. Vad försöker jag säga undrar ni nog?

Jo det är en super tvättstuga jag var klar med allt på 2 timmar och hade tid att vika, stryka, mangla och allt annat tvättstugigt.

Jag kan tänka mig att gå med i styrelsen i föreningen här om jag får en ny tvättstuga hit, den suger som vi har nu. man är inte klar efter 3 timmar tvätten är ju fan oftast inte ens torr.
Så med denna omväxling förstår ni kanske varför detta blev ett inlägg.

Jag e nämligen inte bara imponerad utan avundsjuk på att inte vi har så och i shock att jag var klar med 2 månaders tvätt på 2 timmar. 

Vad mer då ? Vad har helgen haft att bjuda på? 
Shopping med Sanna, jag var nog gladare än hon på slutet men vi fick en gratis glass i allafall :)

Japanskt käk på östermalm då lillebror fyllde 17 och sen en söndag förmiddag som alltiallo och fixare hemma hos mamma kort sagt mina händer luktar träolja men utemöblerna ser prima ut.

Ointressant inlägg känner jag men vem bryr sig det är uppladdning.

JAG TAR STUDENTEN OM 4 DAGAR !

Smile


image74
Marky mark och Kate moss varför har jag inte sett den här bilden förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback