Ajuste

Har tråkigt så bloggen är mer aktiv nu en den varit på typ 2 veckor men vad gör det om 100år?

I morse när jag gick till tuben så var det en ganska lång kö utan för SvFF/biljettkontoret vid Råsundastadion och jag funtade ett tag på vad det kunde bero på, det var nån som såg ut att ha campat där sen tväldig tidigt i morse.

Hur som helst, efter lite efterforskningar har jag nu kommit fram till att jag inte kan hitta något annat skäl än att det skulle ha med Brasilien - Ghana matchen att göra. För jag har aldrig sett sån kö där förut innan kontoret öppnat och aldrig inför en allsvenska match.

Jo nu ljög jag jag har visst sett en sån kö en gång, förra året brasilien spelade på Råsunda. Kan nån rätta mej om jag har fel om detta? För det är int omöjligt att jag har...

Har läst i både sportbladet och expressen och hittar inget annat som det kan vara... min nyfikenhets nerv håller på och flippar.

image31



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback