Andas

Hemma fredag igen, fast den här fredagen har jag lite bättre skäl än förra inte riktigt lika tragiskt.

Om det intresserar så ska jag jobba imorgon kl 10 och dessutom har jag inte pengar att gå ut men det låter bättre att säga att jag är hemma för jag ska jobba haha.

Käkade middag hemma hos pappish idag och försöker komma fram till att jag är i desperat behov av att resa någonstans under påsklovet (eller innan).

Stockholm har blivit så grymt litet alla känner alla, håller på att kvävas totalt här. Jag har en tendens att dra när det blir så tight, men man kan ju inte gärna sticka från Stockholm bara sådär, så får nöja mig med en nypa frisk luft någon annanstans.
Om jag nu lyckas med min "Rädda Sannas sista påsklov kampanj" det vill säja.

Borde försöka sova blir så grinig annars och det uppskattar nog inte småbarnen jag ska ha gymnastik/rytmik med i morgon.
 





uppdatering: Hahaha det där med att sova försvåras deffinitivt utav det faktum att min granne spelar Backstreetboys så det hörs genom väggen eller golvet... är osäker på vilken av grannarna det är haha.
 
BSB var aldrig riktigt min grej. Hade en skiva med dom faktist som jag fick i present en gång, men gav bort den för länge sen till någon som uppskattade hela boyband grejen haha..

Kan Guns n' roses, Mötley crue med flera räknas som boybands i teorin föresten? Det är ju faktist bara pojkar med i dom... Ne föresten det är män.... Forget I ever asked  ;)

Imorgon kommer jag troligen skriva ett helt nytt inlägg om Slash bara för jag orkar inte skriva det idag, men kom på en grej jag tänker skriva om... men det får bli senare.....

Smile

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback