Kanelbulle


Once again är jag ensam i skolan
, eller inte ensam det är massa folk här men sällskaps lös.

Jenny gör prov och jag ska vänta. Har nån grej med finskan sen så de blir nog fika/käka på stan för vid 18 måst vi vara på Norden i fokus vid rådhuset och höra om vinterkriget.

När jag skriver vi menar jag mej och Jenny ,jag är inte helt schizofren (tack så mycket) dessutom heter det inte schizofren om man har fler personligheter det heter nått jag inte minns för tillfället. Tänka sig vad man lär sig på psykologin.
Haha jag tror jag lyckades Prata/skriva till mej själv ifs.

Var fibrex lasange idag så jag var hungrig som en gnu för några minuter sen, Jag var ju tvungen att göra något åt denna hunger så jag gick och köpte kanelbulle i caféterian och sitter nu här med en något höjd blod socker nivå och känner mej mycket nöjd.

Det är ju ett kännt faktum att när jag är hungrig så blir jag superbiatch, jag skrämmer folk lixom. haha kanske inte en av mina bästa egenskaper men vad ska man göra .

Undrar om det är ett långt prov hon har? Känns som jag suttit här länge...

Tror föresten att min engelska lärare och ryska lärare snackar skit om mej haha, illa men engelska läraren älskar mej så man kan ju hoppas att hon är på min sida. ¨Får konstiga pikar av henne iallafall så nått sorts samtals ämne har jag ialla fall varit.

Smile



image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback