Klantigt

Lyckades tappa min mobil för typ hundrade gången i morse, blev världens fulaste skrapmärken och en buckla. Fattar inte hur jag lyckas.. har ju bara haft den i typ ett halv år. 

Nån som vill var med i vadslagningen om hur lång tid det tar innan jag har sönder displayen ?

Mobiltelefoner är en förbruknings vara för mej, är sällan jag har en telefon som håller mer än ett år.. Har haft en haha, hade den i 2 år ;)

Men den var typ stöt tålig och vatten tålig och allt annat konstigt, pappa tröttnade på att jag helatiden hade sönder telefonerna. Men den höll iaf tills jag råkade tappa den från en balkong haha.
Men då hade jag redan råkat tappa den från bryggan på landet och från loft sängar och vem vet vart ifrån.

Synd bara att dom är så fula annars är det ju en sån jag borde investera i nästa gång.

Får väll börja spara så kanske jag kan få en specialdesignad för mej. custom made U know. Skulle säkert gå på nån 20.000 ....väldigt ostabilt. Så skulle batteriet iallafall bli dåligt efter ett år och då finns inget matchande batteri för den är special. Ne måste nog komma på en anna plan...

Kanske kan börja göra mobil skydd i bubbelplast ... 

Smile

image44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback