Saul Hudson

Jag sa ju att jag skulle skriva lite om Slash idag så nu tänkte jag faktist göra det.

Så här är det, jag missade velvet revolver sist dom var i sverige för 3(?) år sen och om ni inte visste det så är det Mer Guns n' roses i det bandet än i Gn'R själv. Och fram för allt SLASH!

Nu så är dom bokade för hultan och nej, tillskillnad från dom senaste 2 åren så ska jag inte till hultan jag ska vara i italien.

Vad är grejjen? Jag vill se Slash innan han dör ! (Tror faktist att han dör före mej...)

Undrar om dom ska spela i stockholm nått? Måste kolla jag måste få se slash spela ju !

Så typiskt om jag missar dom igen.. 

Sånt händer bara mej särskillt ironiskt är det att skulle jag inte vara bokad för italien resan, skulle jag troligen sitta där i det småländska landskapet för tredje året i rad, utanför ett tält och blicka ut över camping området i väntan på att något kul ska hända på festival området.


image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback