Uppsala

Ååå det är något med att man helt plöttsligt vaknar av att solen skiner ute, man får den därt extra kicken att faktist vakna.

I morse var det tidig morgon, och jag gick faktist upp efter att ha tryckt snooze bara 2 ynkliga gånger. Pallar mej till tensta och får dagens infopapper och karta över Uppsala. En timme senare så står jag i Uppsala och försöker bevisa att jag visst vet åt vilket håll vi ska.
 
Slutsatts av dagen är att Uppsala är mysigt och tänkvärt universitet för mig, men NO WAY IN HELL att jag läser ekonomi i 3 år till. Ja gillade faktist en kurs: Rockhistoria och mytologi.. kan vara tänkvärt till nästa år, är bara en kort kurs iaf.
 A juste Uppsala är inte bara studenternas stad kom vi fram till utan också cyklarnas stad. Så nu vet vi det

Var och tränade aerobics igår och har inte någon träningsvärk alls, gjorde jag fel eller nått?
Jag har ju inte tränat sen i höstas? Förutom gympan i skolan men det gills inte. skumt mycket skumt..

aja nu väntar religions boken

Smile

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback