7 dagar kvar

Helt otroligt, en ynklig vecka kvar!

Studenten, mina 12 senaste år håller på att avslutas. Jag misstänker att jag är i någn sorts förnekelse för jag verkar inte fattat det fören alldeles nyss. 

Jag tar studenten om 7 dagar, min student klänning kom i går (ni vet på posten), i Lördags var klassens skiva, idag lämnade vi in datorerna för sista gången och imorgon måste jag lämna in alla böcker.

Imorgon ska vi förövrigt måla lakan också. Jag vet inte men känns inte som jag kommer ha "sommarlov" om en vecka. Fick förövrigt reda på att delar av klassen läser min blogg och jag lovade att vara mer positiv.

Okej, det har jag nemas problem med för sanningen är att mitt riktiga liv börjar om en vecka. Livet man formas för och väntar på det börjar nu. Och jag kan inte vara lyckligare över det !

Ja ska gå å posta en jobb ansökan nu

Smile


image72


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback