Baby one more time

Nja inte riktigt, pallade inte direkt skolan i dag så jag stannade hemma och sov och shoppade.

Var tvungen att lägga ut massa cash på ett nytt busskort för mitt gammla som "inte" blev stulet (fast det blev det visst det) fortfarande inte hittat sin väg till mej. 1070 för ett säsongs kort okej då håller det hela sommaren men det var ju en utgift jag helst sluppit.

Shoppade en kjol till en skiva i kväll också, ska ju vara schoolgirl tänk Britney i baby one more time typ.
Det är för övrigt tema S- och man ska vara utklädd till nått på S. Det är alltså inget udda infall direkt.

Problemet idag är att mina klackar jag behöver är hos Sanna,
 och det är låååångt att åka till henne och hämta dom.  


image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback