Bakis Tisdag.

Ja tyvärr är det så. Var på Louies skiva igår.

Måndag känns som en udda dag att ha skiva och tisdag känns som en väldigt udda dag att vara bakis. 
Hahah kom hem runt 5 i morse och krasha i säng, vaknade några timmar senare och kännde att den här dagen inte var någon skoldag, så jag somnade om och sov sött en stund till.

Jag hade iallafall kul igår kväll, träffade trevligt folk och dansade till låtar som ger en en nostalgi tripp bara sådär.

Donken vid fridhemsplan är min nya bästa vän och sen härlig morgon promenad till odenplan. Var ljust och solen var på väg upp så det börjar kännas lite somrigt nu.

Fick sällskap helavägen till odenplan vilket inte händer ofta så det var väldigt trevligt. :)

Sen träffa jag två av mina sötnosar på bussen, även dom hade varit på skiva, en annan skiva men iallafall väldigt trevligt.

Känns som jag borde rycka upp mig fattar inte varför inte sanna ringer med infon om våran skiva. Jag ska ju ringa damen som fixar allt lixom. Har faktist gått till affären idag men vet inte hur aktivt det var.

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback