truth be told...

Ja så var den "lång helgen" över. Är det bara jag, eller är långhelgerna alldeles för korta?

Hann med en del ialla fall, jobbade som vanligt lördag/söndag och nästa gång är sista gången den här terminen så sen ska jag återinföra sov morgon på schemat. Hääärligt

Åkte ut till landet också, vet inte när jag kommer kunna göra det nästa gång lixom.
Kom hem shoppade lite och känner mig åter igen fattig. Har glömt koden till ica kortet (ja vuxen poäng tack så mycket!) så har betalat allt käk hitills med vanligt kort så fattigheten kom snabbare än vanligt denhär månaden. Men det ska fixas.

Hade en konstig valborg men mina valborgsmässoaftnar har en tendens att vara lite out of the ordinary så igentligen så följde det väll bara ett klassiskt mönster. Fast mitt busskort och mina hörlurar är spårlöst försvunna och säga vad ni vill men jag tror dom blev snodda, och jag har en pretty good gissning på vem som nalla dom.

Jaja trevligt sällskap och allmänt udda kväll. Hur tappar man ett badkar i huvet?

Tyvärr är lyckan sällan allt för långvarig, man ligger lågt i sex år, men min lilla del av Hässelby är precis lika dan i dag som den var då, och skvaller står alltid på menyn.
Precis som det alltid varit så är det inte direkt nån som kollar källan. Eller hur nykter källan var, som tur var så kanske det inte hann bli för stor spridning denna gången.

Jaja allmänt lyckad helg i det stora hela förutom en viss incident som gjorde mig välldigt pissed, men som iallafall rent ytligt verkar ha löst sig sen får vi checka hur allvarliga koncekvenserna blir men en prick i registret har väll ingen dött av? 

Det är förövrigt  bara 35 dagar och 16 timmar kvar till jag tar studenten. :D

Ne nu ska ja käka och ringa Louie, jag hade en dröm om vad jag skulle ha på mig på hennes student skiva ska dra detta med henne också  :)

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback