Die bitches...

Fick höra att ett av jobben jag sökt ringt till en av mina referenser. Inga konstigheter.

Problemet är att den här personen inte sa rätt namn till referensen så, hon som var min referens blev alldeles förvirrad.
Kuuuul tack, så efter att varit i gemensamt missförstånd i typ 10 minuter så fattade referensen vem det var hon från jobbet menade. Asså Muppar, det här e varför jag aldrig någonsin presenterar mig med mitt tilltals namn för folk klarar aldrig av att säga det namnet, det blir alltid andra namn. Idioter om någon heter nått byter man ju inte ut en bokstav eller fler i det namnet.....

Därför hälsar jag alltid med mitt smeknamn, för det är så simpelt. Klarar man inte av att säga det så har man seriösa problem.

Aja referensen hade iallafall givit goda referenser. Känns ju okej då..

Smile

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback