Måndag

Jag är lever. Det är coolt.

Lördagen blev ju utgång och sen dess har jag inte varit hemma förän nu i eftermiddag. Vi gick till huset i gamlastan i lördags, oj vad man kan ångra det inträdet. Stället sög totalt. vi var nog där 40 minuter innan vi gick. Det enda som var bra var att det var nära till after :p

Jag gillar ju som bekant after, Why I don't know.
San sov jag i tensta så lördagen var ju cool. Söndagen var också cool. Fylle käka och hänga med folk man tycker om är ju altid chill. Sen blev det ju söndags öl på Nivå, som sen blev efterfest i Rinkeby, som sen blev ännu en natt hemmifrån.

Fast jag ser det så här det är något med att sova på soffor som får en att uppskatta sin underbara säng 10000 gånger mer.

så kort sagt kom jag ganska nyss hem har sovit några timmar och kanske ska på bio i kväll... Om mitt eventuella bio sällskap inte är för trött eller kanske till och med bakis.

Smile



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback