Now I'm trying to get back

Usch det är konstigt hur vissa människors hanterande av en situation kan hänga kvar.

Man behöver inte ens ha träffat den människan på ett tag, men känner sig ändå lite kränkt och ganska sårad över sättet man behandlats på. Kanske av det enkla skälet att man inte vet varför man blivit behandlad så. Är inte det orättvist?

Att någon ser sig ha rätt att behandla dig på ett visst sätt för något som man själv inte förstår vad det är, Har inte jag rätt att veta vad jag blir illa behandlad för?

Är det svårt att förklara? försök! Kan du inte ens berättiga din attityd mot mig så kanske du inte borde behandla mig så, och kan du berättiga det, så måste jag få en chans att be om ursäkt. Förklara varför jag har agerat på ett sätt som gjort att du tagit illa upp. Det vore väll rättvisare mot oss båda?

Visst är det sjukt? Att jag inte kan släppa det. Jag tycker mig ha rätt att veta vad jag gjort för hemskt mot dig, för jag kan helt ärligt säga att det var aldrig meningen att det skulle bli så här.

Och jag lovade mig själv för väldigt länge sedan att inte släppa taget om någon jag tycker om, när jag inte vet varför jag borde det. Jag Vill helt enkelt inte behöva släppa något utan att jag löst det problem som finns där, så gott jag kan iallafall. Jag vill veta att jag gjorde allt. Att jag inte gav upp.

 



Är inte låten typ 3 år gammal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback