Aj

Aj, min rygg e trasig.eller snarare nån muskel vid ryggen/axeln.

Har inte sovit nått bra i natt alltså, bara försökt att ligga på nått sätt som inte gör ont. Fattar inte vad de kan vara.
Ska jobba ikväll så det blir till att poppa lite alvedon innan jobbet tror jag.

Annars så har det varit en lugn vecka hittills, åkte hem till mammi i söndags och har varit där till igår kväll.

Jag och Habibi var på bio såg the dark knight. Oh vad jag gillade filmen. Ja skiter i vad andra tycker den var ju helt jävla brilljant!  Tyvärr så svarade nån dum brud som satt brevid mig i telefon när det var typ en halvtimme kvar av filmen. så irriterande, men men.

nu har jag bara fixat ansikts masker och mat och diskat och sånt här hemma och ska snart göra mig fresh för jobbet. Skulle träffat kussen idag men tror inte det kommer hinnas om hon inte hör av sig snart.

Smile, love, peace and understanding




Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är typ så dålig på att uppdatera..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback