all work no play

Har jobbat massor nu senaste veckorna så har väll inte varit speciellt haj på att uppdatera här men ska göra ett litet inlägg nu när jag har tid.

Var ledig måndag och tisdag igen, och av något skäl deppade jag ihop helt. Det var helt sjukt hur läskigt det kändes. Jag e fast och kommer inte loss och helt plötsligt blev det för mycket.
Så lite halv deppig åkte jag till jobbet igår där en helt underbar Ina säger "jag har en present til dej" Jag blir jätte förvånad. Hon drar fram en mapp och i den mappen ligger ett foto från Guns n roses koncerten på Stockholmsstadion 93. Det är ungefer lika stort som ett a4 och det är Duff och Gilby som spelar på fotot. Jag höll på att börja gråta så glad blev jag.

Hon hade köpt flera foton från den koncerten och hade nu hittat några och tyckte jag skulle ha ett. "bättre att du tar handom det och uppskattar det än att det ligger i någon låda hos mig"

Poängen med det här förutom att man ibland träffar på människor som är helt fantastiska, är att jag gick till jobbet igår helt deppad övertygad om att det skulle bli en jävlig dag ( höll på att ringa in mig sjuk)  istället börjar dagen med att någon gör mig jätte lycklig helt oväntat och jag får spendera en hel dag med folk jag tycker om.

Ska jobba i kväll också, och i morgon men sen e jag ledig i helgen, första helgen på någras veckor jag är ledig faktiskt. Ska köpa en ram till mitt foto då.

Jag har drömmt konstigt dom senaste dagarna och har inte sovit så gott så är lite trött men nu tänker jag iallafall gå till jobbet med en bra inställning.

Smile love peace and understanding.




Den här låten är ifs Pre Gilby Clarke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback