Always left to wonder

Jag är en grubblar personlighet. Jag släpper ytligheter väldigt snabbt men så fort något rör till lite djupare så slutar jag inte grubbla.
Oftast är det jag grubblar på saker jag inte riktigt kan roför eller göra något åt heller. Men jag önskar oftast att jag kunde det. Jag grubblar oftast på hur jag skulle kunna göra något åt det, hur jag skulle kunna förändra situationer och liknande.

Jaja anyways, HABIBI svarar inte i telefon.!! och jag som hade lite grejjs att berätta också ...

Sen inte mycket mer ute i fredags, jobb igår (kaos= hemma efter kl 00), jobb idag fast sen inte men sen ändå.

Jag skulle jobbat men  var inte uppskriven på schemat men sen blev en tjej sjuk precis när jag skulle gå hem igen så då jobbade jag klart hennes timmar. grym timing om ja får säga det själv. Det betyder också att jag slutade vid 18 istallet för vid 23 så jag e redan hemma vet inte riktigt vad jag ska pyssla med dock
.
Borde väll diska eller så. Är väldigt rastlös och ja juste jag hatar min mobil som bara bråkas, sms funktionen verkar vara lite ur funktion då och då...  Så svarar jag inte på mess skicka en gång till är mitt råd till eventuella intresserade läsare.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha gå inte under raring. Jag gick däremot under idag, gick under jorden. Skickade ett sms att idag är omvärlden inte min vän och jag stänger därför ut den, men vi höres imorgon. Men skriver det här för säkerhets skull ifall du inte fått mitt sms.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback