dan före dan

Japp, nu börjar de likna något. Väskan är nästan färdig packad nu, handbagaget är nästan färdig packad och jag är helt slut.

Var hos mammsen igår och kissen tog in en present till mig, något han tydligen bara gör när jag e hemma. Sen lämnar han (idettafall var det en fågel) den döda fågeln till oss i familjen. Jag tror de e hans sätt att säga flytta hem till oss igen.

Dagen har varit lite små stressad också, har varit hos pappa och laddat mobilen för jag glömde min laddare hos mamma och sen in till stan träffade malin, jätte kul vi gick bara runt i stan och pratade massor som vanligt. Sen så var det dags för jul glögg på jobbet.

Hade knappt packat alls innan jag åkte hemmifrån i morse så jag kunde inte stanna där så länge för packning och fixa här hemma var ett måste. Vi fick iallafall våran julklapp finfina fairtrade théer och kaffe och muggar och sånt. och nu är jag ganska nöjd då de känns som jag e ganska redo.....

Fast jag börjar bli nervös över flyget, har ju aldrig varit de förut. Allt e italien resans fel fast de går nog bra.

Ohh nu kom jag på vad jag inte packat, solglasögon.... Så nu fixade jag de.

eh vet inte vad mer jag ska säga, puss och kram och god jul på er alla och gottnytt år också. Så ses vi om 2 veckor

Smile, Love, Peace and understanding.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback