som att trolla

Jag kan helt klart erkänna den lataste dagen på länge
. Vaknade halv ett och har bara ätit sen dess. Hade tänkt att jag skulle träna idag men känner mig förkyld så tror jag skjuter fram det till i morgon.

Fick igår reda på att jag åker till vietnam redan på onsdag, här har jag gått omkring och trott de skulle vara på fredag så blev stressad över att jag måste planera om en hel vecka på 3 dagar. Men de ordnar sig.  Planen fick bli lite tightare bara. Låt oss vara glada för att jag var smart nog att ta ledigt från och med måndag haha. 

Ikväll ska jag hänga med Sanna, I morgon köpa en julklapp till innan jobbet, lördag jobba heldag, söndag fixa grejer till resan och bio med Habibi(?), måndag hem till mamma lämna av grejer som hon ska ta till finland, laga ett par shorts akut tvätta kläder kanske?, tisdag packa, klämma in en fika med malin min darling och sist men inte minnst onsdag sista dosen vaccin (vadå sista minuten?) och sen till arlanda.  

Vill ni veta vad de finaste av allt är? Jo jag har 47 kr på mitt konto haha

Aja det har aldrig stoppat mig förut.

Hur kan all tid bara försvinna så snabbt? sjukt att ett år till tagit slut och tyvärr känns det som de gick alldeles för snabbt. Känns som det var sommar i förrgår och jag satt på en filt i rålis med vänner och öl för bara nån dag sen. Hösten minns jag inte enns en hel jävla månad gick ju till körtelfebern, där har ni slöseri med tid. 

Nytt år på gång ny resa och som jag sa till Habibi förra resan kanske var en start på nått och den här får bli ett avslut och en ny start inför nästa år.

Nu kan man undra varför jag svamlar så mycket men utifall att jag inte hinner blogga mer innan vietnam så bloggar jag lite nu. Fast jag lär snubbla över en dator i vitnam också.

Fan måste ju få tag på räkningar innan jag åker också så jag kan få ocr nr och sånt ananrs blir de knepigt att betala hyran och sånt.. hyran är ju alltid så skumma datum på dessutom.

Ne nu får jag ta tag i saker, att göra lista och städa här hemma (som vanligt)

Smile, love, peace and understanding.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback