Hjälp!

Jag hade sönder min dator! Igen!

Eller jag hade sönder laddaren. Och det var extra laddaren den gamla hade jag ju också sönder. Fan datorn funkar inte utan inkopplad laddare den kommer dö om typ 5 minuter.

Fan Fan FAN ! Nu måste jag köpa en ny dator iallafall, har skjutit upp det hur länge som helst men nu funkar inte skärmen, jag saknar tangenter och jag har haft sönder laddaren som är nödvändig då batteriet är helt kaos. Jag är förövrigt skälet till alla dessa deffekter.

Faaaaan!

feta lönen kommer få ett nytt användnings område. Faaaaaan ! Måste ringas min far och kolla om han har nån till extra laddare liggandes på jobbet men mycket tveksamt då jag redan har den tillhörande. Kan inte köpa bara laddare heller då datorn är så gammal att dom säljs nog inte.

Det är föresten pappas jobb som äger datorn, jag kommer inte bli populär när jag berättar dessa nyheter ...... Faan.

Jag vet att jag är klumpig jag har alltid varit det. Har även haft sönder min mobil och måste ta den till elgiganten. Har bara haft den sen i oktober.

Ne nu räcker det med själv ömkan ska ringa pappa och berätta om nyheten.

Smile



image86

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha ja det är du som pratar på den videon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback