panik.

Jag måste skriva av mig, jag är i panik. hjärtat slår för snabbt för att jag ska kunna bedömma hur snabbt.

Ett samtal med Habibi, gjorde mig inte lugnare heller, skumt hon brukar kunna lugna ner mig. Jag vet inte hur jag ska kunna se den här personen i ögonen längre, jag visste inte hur jag skulle göra tidigare men nu vet jag verkligen inte. Jag är rädd på rikitgt, jag är liv rädd att den här gången kommer en person faktiskt att kunna krossa mig och mitt hjärta.
Tidigare när jag ältat det här jag bara hört du är stark det är ingen fara allt ordnar sig. Jag är inte stark, inte inför den här människan han fick mig att lita på honom och nu vet jag inte ens om jag kan se honom i ögonen. Jag vill veta om jag gjorde fel, gjorde jag honom illa? Det var inte meningen.

Jag önskar bara att det skulle funka bara för engångskull, jag vill det så gärna.
Jag vill vara med honom, jag har aldrig varait så här rädd förut. Betyder det att jag är kär i honom?
Svaren på dom här frågorna är så långt bort. Jag behöver dom nu innan allt brister på riktigt, innan jag förlorar, innan jag är ensam.

Så nu ber jag ut i de elektroniska obefintliga eller vad man nu ska kalla www för något. Låt mig bli din, för jag kan och vill inget heldre. Låt mig bli din för att dom senaste åren lett fram till en punkt i ödet när jag står och väljer och vågar inte ta steget nära dig för jag är rädd att, det enda som händer är att jag får ett kyligt svar och ett kyligt mottagande som kommer frysa mig tills jag är helt bedövad, tills jag inte klarar av att känna mer.

Mitt hjärta är ditt att förstöra. Vet du om det? Vill du veta om det ? Vågar du om jag låter dig veta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback