Still alright to smile.

Var en orolig natt, kunde inte sova ordentligt.

Har varit mycket nu på senaste tiden, allt ledde väl fram till mitt lilla meltdown igår. Men det var skönt att få det jag behövde säga sagt. Den här bloggen är ju inte speciellt många besökare på nu mera heller så det var skönt. No regrets.
Mår ganska bra just nu, har lyssnat på Gn'R hela morgonen och det har gjort mig ganska glad faktiskt.
ska nog gå till centrum nu och spana på grejjer, håller ju på att göra om här hemma (igen). Har inte bott här 2 år än och gjort om här 4 ggr. De är najs.

Men i april är det 2 års jubileum och då blir det inflyttningsfesten jag aldrig hade haha :)

ne nu ska ja ta på mig lite kläder och tassa iväg tror jag, kanske skulle åka hem till pappi och klappa katten, jag är enda som tycker om tigern ändå...och jag verkar vara den enda hon tycker om också för den delen...

Smile

image83

Arabiskt ordspråk -Den som strör ut nålar skall akta sig för att gå barfota.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback