365 dagar + några till

Insåg att det gått ett år nu... ett år sen jag svävade på rosa moln och var så sjukt lycklig....

Ett år har förändrat mycket men sammtidigt väldigt lite
. Jag har samma kännslor kvar, men jag klarar av att tränga undan dom bättre...  Ibland känner jag mig tom när jag tänker på att någon annan får somna och vakna upp brevid dig. men mest känner jag att ett år borde förändrat mer....

För några veckor träffade jag någon som jag hoppades kunde ge mig samma sjundehimmlen känsla, tyvärr tror jag inte det... är väl ifs typen som behöver rätt långt tid på mig att falla men som läget är så kommer det nog mest troligen inte hända. Fast han gör mig lite glad ändå. Det är coolt en distraktion.

Men nu 365dagar senare plus någon skottårsdag, så sitter jag här och kan inte låta bli att lyssna på musik som får mig att tänka på hur det kändes då, och tänka på hur mycket men lite som förändrats. Idag frågade habibi hur jag minns sånt, sånna här datum.... bloggen, jag läser tillbaka och vet exakt när jag skrev vad.

Hur som helst jag hoppas att saker ska börja förändras nu, känns som det är dags som det är min tur.

Smile, love, peace and understanding



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback