belgian chocolate

Häagen-dazs belgian chocolate kan vara en av världens godaste glass sorter...

jag liksom svävar lite efter att ha käkat den... e hemma e lite fökyld men de håller på och går över nu.

Efter som jag börjar bli lite frisk funderar jag på om jag inte skulle göra nått idag. Min badrums lampa har dött, så det är kolsvart där inne nu.. problemet är att det är ett lysrör och jag vet inte nått om sånna så ett bra projekt för kvällen skulle kanske vara att brottas med badrumsbelysningen.

eller inte... får nog be far min under söka saken den sär grejjen som sitter över vägrar lossna.

hur som helst jag e ledig idag och i morgon hitta på nått känns som en bra grej !

smile peace love and understanding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback