fyllesamtal och midsommar planer

Vad e upp med vissa ibland... ringer på morgon natten och säger massa sen om man kontrar så blir de skandal liksom...

Aja har inte skrivit på en stund igen, jag svävade ju på ett moln där ett tag, crash landade tyvärr ganska snabbt.. Som tur var har jag världensfinaste människor runt om mig som fångar mig när jag faller för hårt... :)

Hur som helst just nu så smått svävar jag igen, har kul helt enkelt... kan inte släppa men tänker ha jävligt kul endå.

Åker ut till landet om några timmar kommer bli mys hela familjen med vänner ska dit, jag har blivit utsedd till båt förare så får inte dricka, men efter hultan veckan så kanske de inte är det värsta. Ska bli skönt i allafall jag älskar vårat land. ska bada och basta och massa sånt..

Nu ska jag iallafall äta sen diska allt och packa och städa och allt sånt....

Smile peace love and understanding.. hoppas ni får bästa midsommaren !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback