Morrn morn!

Shit hultan var bästa hultan hitills. Så bra, Takida, Håkan..... kungligt..

Allt var kul,
nya grannar, campet. eller allt förutom resan till och från men allt annars. Resan fick mej att inse att jag måste fixa körkort annars kommer man tvingas lita på folk som inte kan köra tur att Sofie var med iallafall :)

Kom hem vid 5 tiden insåg snabbt hur underskattat hemma faktiskt är. En härlig dusch, inga mer bajamajor, och rena kläder. Slocknade vid 20 och vaknade igen vid kl halv 5 på morgonen av att tvn fortfarande var på och att jag låg och sov lite konstigt. somnade om och lyckades sova sammanlagt ca 14 timmar.

Sen hänga med underbara Pernilla hela dagen och pratat med habibi min i telefon, som jag tydligen underhållit ordentligt med fylle sms haha men den bjuder jag på ;)

Ja vad mer igentligen åka ut till landet om några dagar, åka båt, fixa allt sånt härligt....

Är så sjukt lycklig nu, som inga problem finns jag gillar den känslan, tänker inte landa i verkligheten riktigt än. Kanske i morgon tills dess gäller det hära.

Smile love piece and understanding.



 Takida var så bra
När den här spelades så grät jag så bra var dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback