blond vs. brunett

Jag har alltid varit blond, jag bara är det helt enkelt det är omöjligt att färga mitt hår dessutom så lär aldrig kunna prova på nått annat heller innan dom har hittat någon sorts hårfärg som fäster på mitt hår.

Hittills har varken frisörer eller hemma färger lyckats, oftast har det bara blivit lila, engång var det orange grönt med lite lila i topparna det var najs, flaskan utlovade kastanjebrunt. som tur var så passade det in med bilden de flesta hade av mig den perioden i högstadiet så de flesta trodde jag gjort det med mening och tyckte det var coolt.

Vad är då min poäng? Jo jag brukar säga att skulle jag välja en brunett som jag skulle vilja blivit skulle jag viljat vara Liv Tyler, Men inte längre. Jag har en ny favorit brunett! Japp så är det Tyler är petad till 2ra plats! Skulle jag födas som brunett så skulle jag viljat se ut som Marion Cotillard. Hon som vann en oscar för några veckor sen som bästa kvinnliga skådespelerska. Otroligt vacker människa. 

Nu snackar vi inte se ut som jag med deras hår färg utan födas till någon som är brunett. fattar ni? aja så e det iaf.

Nu ska jag stänga ner datorn och kanske sova lite eller iaf läsa.

Smile


image88
 
     Marion Cotillard








         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback